Czy dieta kopenhaska jest skuteczna Jadospisa diety

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Dieta kopenhaska zaliczana jest do diet ostatniej szansy a ponadto jest dietą ekstremalną. Inni nazywają ją jeszcze dietą trzynastka, a to ze względu na długość jej trwania. Jak łatwo się domyśleć cały cykl stosowania diety kopenhaskiej to 13 dni.

Dieta kopenhaska podczas całego cyklu odchudzania stanowi doskonały sposób na bardzo szybką utratę wagi, dzięki czemu posiada wielu zwolenników. Aczkolwiek jak każdy inny sposób odchudzający dieta kopenhaska posiada też wielu przeciwników a to ze względu na to, że wiele osób twierdzi, że dieta ta prowadzi do rozregulowania organizmu.

Osoby, które nie zważają na stan swojego zdrowia a ich jedynym celem jest utrata wagi wręcz zaprzyjaźnią się z tą dietą. W trakcie stosowania tej diety można schudnąć od 4 do 8 kilogramów, więc już sam ten fakt jest doskonałym pretekstem do rozpoczęcia 13-dniowych wyrzeczeń i poświęceń.

Ilość kalorii, jaką dostarcza ta dieta organizmowi jest tak niska, że nie zaleca się stosowania diety kopenhaskiej osobom, które ćwiczą w siłowni lub pracują fizycznie. Podczas stosowania tej diety bardzo ważne jest, aby nie złamać zasad obowiązujących w trakcie jej stosowania oraz ściśle trzymać się opracowanego planu żywienia. Stosując tą dietę spowodujemy pobudzenie przemiany materii i uregulowanie metabolizmu.

Prawidłowo przeprowadzona dieta kopenhaska składa się z 13 dni bardzo rygorystycznego planu działania. Dieta powinna składać się z 3 posiłków w ciągu dnia, które składają się z śniadania, II śniadania oraz kolacji. Ostatni jedzony posiłek powinien zostać spożyty do godziny 18.00 a z kolei drugi z posiłków do godziny 14.00.

Cały program stosowania tej diety jest trochę monotonny. Dzienna ilość spożywanych kalorii powinna wynosić od 400 do 900 kcal. Do podstawowych składników spożywanych w trakcie diety kopenhaskiej zaliczamy: chude mięso, ryby, woda mineralna, kawa (rozpuszczalna lub z ekspresu), wędliny, warzywa, owoce i jajka kurze. Podczas diety nie wolno dodawać do potraw soli ani żadnych innych przypraw.

Przykładowa dieta kopenhaska jadłospis:

Dzień pierwszy:

Śniadanie: kubek czarnej kawy, kostka cukru

II śniadanie: 2 jajka ugotowane na twardo, gotowany szpinak lub brokuł, pomidor

Obiad: duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną

Dzień drugi:

Śniadanie: kubek czarnej kawy, kostka cukru

II śniadanie: duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną, duży owoc

Obiad: plaster szynki, 2/3 szklanki jogurtu naturalnego

Dzień trzeci:

Śniadanie: kubek czarnej kawy, kostka cukru, kromka (grzanka)

II śniadanie: gotowany szpinak, pomidor, świeży owoc.

Obiad: 2 jajka na twardo, plaster szynki, sałata z olejem i cytryna

Dzień czwarty:

Śniadanie: kubek czarnej kawy, kostka cukru

Lunch: jajko na twardo, tarta marchew, małe opakowanie twarożku naturalnego

Obiad: mała puszka kompotu owocowego niskosłodzonego, 2/3 szklanki jogurtu naturalnego

Dzień piąty:

Śniadanie: duża tarta marchew z cytryną

Lunch: duża ryba z cytryną (może być odrobina sosu do pieczenia)

Obiad: duży befsztyk, sałata i gotowany brokuł

Dzień szósty:

Śniadanie: kubek czarnej kawy, kostka cukru i jedna grzanka

Lunch: kurczak (pierś duszona), sałata z olejem i cytryną

Obiad: 2 jajka na twardo, duża marchew

Dzień siódmy:

Śniadanie: kubek herbaty bez cukru

Lunch: kawałek chudego grillowanego mięsa, świeży owoc

Obiad: NIC

Dzień ósmy:

Śniadanie: kubek czarnej kawy, kostka cukru

II śniadanie: 1 duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną, duży owoc

Obiad: plaster szynki, 2/3 szklanki jogurtu naturalnego

Dzień dziewiąty:

Śniadanie: kubek czarnej kawy, kostka cukru, kromka (grzanka)

II śniadanie: Gotowany szpinak, 1 pomidor, 1 świeży owoc.

Obiad: 2 jajka na twardo, plaster szynki, sałata z olejem i cytryna

Dzień dziesiąty:

Śniadanie: kubek czarnej kawy, kostka cukru

II śniadanie: jajko na twardo, tarta marchew, małe opakowanie twarożku naturalnego

Obiad: mała puszka kompotu owocowego niskosłodzonego, 2/3 szklanki jogurtu naturalnego

Dzień jedenasty:

Śniadanie: duża tarta marchew z cytryną

II śniadanie: duża ryba z cytryną (może być odrobina sosu do pieczenia)

Obiad: duży befsztyk, sałata i gotowany brokuł

Dzień dwunasty:

Śniadanie: kubek czarnej kawy, kostka cukru i jedna grzanka

II śniadanie: kurczak (pierś duszona), sałata z olejem i cytryną

Obiad: 2 jajka na twardo, duża marchew

Dzień trzynasty:

Śniadanie: kubek czarnej kawy, kostka cukru i jedna grzanka

II śniadanie: kurczak (pierś duszona), sałata z olejem i cytryną

Obiad: 2 jajka na twardo, duża marchew

%name Czy dieta kopenhaska jest skuteczna Jadospisa  diety

Eco Slim

Zamów dzisiaj i otrzymaj darmową wysyłkę i gwarancję satysfakcji.

50% Tylko dziś!

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*